خبرهای داغ:
رزمایش بیت المقدس در بشرویه،

تداعی ایثارگری مردان دفاع مقدس در نسل سومی ها +تصاویر

رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور بسیجیان دلاور ، شور و اشتیاق مردان بشرویه برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل را یادآور شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۲۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صبح جمعه دهم اردیبهشت ماه از شهر بشرویه که گذر می کردی تمثال شهدا که بلوار جهاد را با نگاه های خود، نگاهی که انگار ایستادگی ومقاومت را به ما یاد آور می شد و بدرقه ی بسیجیانی بود که به ندای شهدا لبیک گفته و در رزمایش راهیان بیت المقدس شرکت کرده بودند.

در این روز با شکوه مادران وپدران شهدا که دیروز فرزندانشان را برای اعزام به جبهه ها بدرقه می کردند امروز به بدرقه ی بسیجیانی آمده بودند که گویی ادامه ی راه شهیدانشان را در وجود این بسیجیان می دیدند.

سرهنگ احمدی پیشکسوت عرصه جهاد وشهادت در مراسم صبحگاه اقتدار این رزمایش در جمع بسیجیان گفت: دفاع از اسلام یک دعوت الهی است ، چراکه قرآن کریم همه ی مسلمانان را به دفاع همه جانبه از اسلام و مبارزه با ظالمان فرا می خواند.

احمدی برگزاری رزمایش وحضور پرشور بسیجیان را جواب دندان شکن به مکر دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آنان که می گویند امروز روز موشک نیست بلکه روز گفتمان است به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) اگر از روی نا آگاهی باشد قصور کرده اند ولی اگر از روی آگاهی وغرض باشد خائن هستند.

این رزمایش که به مدت دو روز نهم ودهم اردیبهشت ماه برگزار شد؛ برنامه هایی همچون صبحگاه اقتدار با حضور مسئولین شهرستان وپدران ومادران شهدا ، دفاع از کوی وبرزن ، عملیات امداد ونجات وحراست از اماکن حساس شهرستان را نیز به همراه داشت.



ارسال نظرات
پر بیننده ها