وزیر آموزش و پرورش در خصوص معوقات فرهنگیان گفت: این موضوع اقدام شده است و با توجه به اینکه با تأخیر همراه بود، شرمنده همکاران هستیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۸۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم «سپاس معلم» که در مدرسه شهیدان تقی‌زاده کهریزک برگزار شد در جمع خبرنگاران و با اشاره به بهترین هدیه‌ای که از دانش‌آموزانش گرفته است، اظهار داشت: توانمند شدن دانش‌آموزانم بهترین هدیه‌ای بود که از آنها گرفتم.

وی افزود: بسیاری از دانش‌آموزانم در سال‌های قبل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند یا اینکه به عنوان عنصرهای مهم جامعه مشغول فعالیت هستند.

فانی در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت معوقات فرهنگیان خاطرنشان کرد: این موضوع اقدام شده است و با توجه به اینکه با تأخیر همراه بود، شرمنده همکاران هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص بکارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی تصریح کرد: بکارگیری نیروی انسانی در آموزش و پرورش همانند سایر دستگاه‌ها از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد و سال گذشته هم آزمون استخدامی هم برگزار شد؛ به هر حال کسانی که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارند در اولویت هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خبر خوبی برای بازنشستگان فرهنگی دارید، گفت: پرونده بازنشستگان فرهنگی دست ما نیست و در صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارد.

وی افزود: با اینحال جلساتی برای پیگیری مشکلات بازنشستگان با صندوق بازنشستگی داشته‌ایم اما پرونده آنها دست آموزش و پرورش نیست.

ارسال نظرات