خبرهای داغ:
مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان از اجرای بیش از 30 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح حوزه ها وپایگاه های بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۹۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام خبیری مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان از اجرای بیش از 30 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح حوزه ها وپایگاه های بسیج این شهرستان خبر داد.

خبیری با بیان اینکه دلیل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس اعتقادات قوی و بصیرت بالای رزمندگان بود گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برا ی تقویت بنیه اعتقادی و بینش سیاسی بسیجیان و پاسداران است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری، دانشمندی فرزانه و از یاران صدیق امام راحل(ره) بود و حقیقتاً حق بزرگ به گردن ملت و انقلاب ما دارند.

خبیری افزود: شهید مطهری از نظریه پردازان انقلاب اسلامی است که در طول عمر پربرکت خویش به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش بزرگی در تبیین نظری و تئوریک مقوله های حکومتی و نظام سیاسی جمهوری اسلامی داشته است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شیروان برگزاری همایش بزرگ بصیرتی با حضور بسیجیان و مسئولین، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی در حوزه ها و پایگاه های بسیج، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهید مطهری و شهدای معلم شهرستان، تجلیل از مدیران فعال عقیدتی سیاسی در حوزه های مقاومت،برگزاری مسابقات کتاب خوانی،برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری،دیدار بسیجیان و پاسداران با امام جمعه شهرستان را از جمله برنامه های محوری این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار