خبرهای داغ:
در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم:
به مناسبت 12 اردیبهشت ماه روز معلم، زنگ سپاس با حضور مسئولین در کلیه مدارس استان نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه روز معلم و در اولین روز از آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین در کلیه مدارس استان نواخته شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم زنگ سپاس اظهار داشت: کلید آگاهی و معنایی مردم در دست با کفایت معلمان قرار دارد، هفته معلم این نیست که فقط به معلمان تبریک بگویند، گفتن تبریک حداقل کاری است که می توان انجام داد.

وی افزود: معتقدم که باید این تلقی نادرست در جامعه اصلاح شود، معلم کارمند نیست،کارمند عزیز است ولی کدام کارمند با روح و جان و جسم دانش آموز در ارتباط می باشد، معلم جان جامعه است، روح جامعه است، این چه تلقی نادرست در جامعه است که معلم مانند بقیه کارمندان دیده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: ساختن روح جامعه در دست معلم است، این ظلم به معلم است که در جامعه معیشت رو منزلت معلم می دانند، معیشت شرط لازم است لیکن شرط کافی نیست، یکی از موارد منزلت معلم معیشت است، بنده مخلص و خدمتگزار معلمان هستم و در خدمت معلم بودن یک افتخار است.

سالار قاسمی تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش استان و کشور دغدغه اول مسوولین نباشد، آن کشور به رشد و تعالی نخواهد رسید، اگر همه احساس کردند که در حضور معلم، مانند یک شاگرد هستند، این یک افتخار برای همه است.

ایشان تأکید کرد: معلمان انسان های نجیب، فداکار و فرهیخته ای هستند که باید به آنها ارزش گذاشت و از شأن و منزلت آنها دفاع کرد.

گفتنی است مراسم نمادین زنگ سپاس در هنرستان علوم ورزشی معمارپور توسط حسین بیگی معلم نمونه آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین نواخته شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها