رئیس شورای اسلامی شهرستان میامی:

شورا به عنوان یک نهاد مردمی پلی میان مردم و دولت است

رئیس شورای اسلامی شهرستان میامی گفت:شورا به عنوان یک نهاد مردمی پلی میان مردم و دولت است که باید به عنوان نماینده مردم مشکلات را بررسی و برای حل آنها اقدامات ضروری را انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،قاسم آقائی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان میامی در دفتر شورای اسلامی این شهر، ضمن تبریک روز شوراها و هفته کار و کارگر،ابراز داشت: شورا به عنوان یک نهاد مردمی پلی میان مردم و دولت است که باید به عنوان نماینده مردم مشکلات را بررسی و برای حل آنها اقدامات ضروری را انجام دهند و از سوی دیگر برای اجرای سیاست های دولت در شهر و روستا هماهنگی تنگاتنگی با نهادهای دولتی داشته باشند.

وی مهم‌ترین وظایف شوراها را برداشتن باری از دوش دولت، کمک به رفاه عمومی شهر و روستا، استفاده از ظرفیتها در راستای رضایتمندی مردم برشمرد و تصریح کرد: تعامل شورای شهر با دستگاه‌های مختلف می تواند روند توسعه همه جانبه را در شهر میامی شدت بخشیده و بسترهای لازم برای شکوفایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را بیش از پیش ایجاد کند.

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این دیدار ضمن تبریک روز شورا،گفت:شورای اسلامی شهر و شهرستان میامی در عرصه های مختلف بویژه در عرصه فرهنگی همکاری خوبی با جامعه فرهنگی و هنری شهرستان میامی داشته اند.

رضا مهدیان با اشاره به فعالیت های نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی در سطح شهرستان،ابراز داشت:برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری،کلاس های آموزشی،برگزاری جشن های ملی و مذهبی ودریافت مجوز ساخت 2 مستند فیلم کوتاه از مهمترین برنامه های این اداره می باشد.

وی افزود:نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی دارای 8 انجمن فرهنگی و هنری و 13کانون فرهنگی و هنری مساجد می باشد که در طول سال به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری می پردازند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان میامی نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف اصلی اداره میراث فرهنگی حفظ، احیاء و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان میامی می باشد که با توجه به ظرفیت بالای شهرستانمیامی در زمینه گردشگری باید در جهت سرمایه گذاری تلاش کرد.

سید محمد صادق رضویان با اشاره به وجود بافت تاریخی زیبا در شهر میامی،افزود:حفظ بافت تاریخی شهر میامی باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اجرای پروژه های عمرانی ظرافت های خاصی که مربوط به بافت تاریخی شهر می باشد را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار