فرمانده حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود از برگزاري يادواره شهدای طلبه و روحانی بخش بسطام در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۳۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
فرمانده حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی بخش بسطام خبر داد و گفت: این یادواره در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حوزه علمیه باقرالعلوم شهر بسطام برگزار خواهد شد.

محمدعلی سعدی افزود: در جلسه هماهنگی این یادواره که با حضور امام جمعه بسطام، فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا و مسئولین حوزه علمیه باقرالعلوم و امام زاده محمد(ع) بسطام در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد برنامه های اجرایی این مراسم هماهنگی و بر برگزاری با شکوه این مراسم تاکید شد.

وی خاطر نشان کرد: یادواره شهدا طلبه و روحانی بخش بسطام روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام کاظم(ع) از ساعت 17 الی19 در حوزه علمیه باقرالعلوم شهر بسطام با حضور امت شهید پرور برگزار می شود.

سعدی تصریح کرد: در این یادواره شهدا آیت الله اسلامیان عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد و مداحان اهل بیت نیز در عزای امام کاظم و شهدا به مرثیه خوانی و عزاداری خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: بعد از این مراسم در شرکت کنندگان با حضور در صحن امامزاده محمد(ص) برادر بزرگوار امام کاظم(ع) به عزاداری شام غریبان این امام همام خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها