سعید فرجی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

لزوم کیفی سازی مستندهای شهدای مدافع حرم

این عکاس و مستندساز گفت: برخی از مستندهایی که با موضوع شهدای مدافع حرم ساخته می شوند در خور این شهدا نیستند و خیلی سطح پایین ساخته می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۷۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
سعید فرجی,عکاس و مستندساز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: گاهی اوقات مستند هایی که در زمینه شهدای مدافع حرم ساخته می شوند در خور این اتفاق و کار ارزشمندی که مدافعین حرم انجام می دهند نیست یا در برخی اوقات کارهای ضعیفی ساخته می شود که حتی کیفیت تلویزیونی هم ندارد.

این مستندساز در ادامه تاکید کرد: ایجاد جشنواره هایی با عنوان فیلم مستند می تواند لطمه بزرگی به شهدا و جایگاه آنها بزند چراکه در این جشنواره ها فیلم های بسیاری با کیفیت های متفاوت ساخته می شود و این حجم از آثار می تواند باعث پایین آمدن سطح  برخی از کارهای ارزشی شود که در این زمینه ساخته شده است یا اگر این جشنواره ها می خواهند به فعالیت هایشان در این زمینه ادامه بدهند باید زمینه و شرایط مناسبی را فراهم کنند تا فیلم های خوبی با این موضوع ساخته شود.

وی در اظهار داشت: مستند های "بدون مرز عشق" و "پل" از جمله آثاری هستند که برای شهدای مدافع حرم ساخته شده اند و آثار ارزشمندی در این زمینه به حساب می آیند همچنین بایداین گونه از کارها بیشتر دیده شوند تا آن افرادی که می خواهند در زمینه شهدای مدافع حرم مستندسازی کنند از این مستندها الگوبرداری کنند و مجموعه هایی شبیه به آن را بسازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار