پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور مهندس انصاری استاندار زنجان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۷۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در این جلسه در خصوص برنامه های کمیته های استانی ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: فراتر از برنامه های ابلاغی وزارتخانه ، سایر اقداماتی که در توان و استعداد استان هست، قابل هدفگذاری خواهند بود.

مهندس انصاری افزود: پرورش ماهی در قفس در دریاچه سدهای غیر شرب استان بعنوان یکی از برنامه های ویژه استانی قابل بررسی و برنامه ریزی در کمیته آب و کشاورزی است.

وی همچنین بر احصاء کلیه واحدهای تعطیل، نیمه فعال و واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی بخش کشاورزی تأکید نمود و اظهار داشت: پس از آمارگیری از این واحدها، اقدام مورد نیاز برای فعال نمودن و یا تکمیل پروژه ها صورت می گیرد.

انصاری برنامه توسعه صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی و پیگیری بازاریابی محصولات کشاورزی از دیگر مواردی بود که استاندار زنجان بر آنها تأکید نمود.

وی با اشاره به عضویت صدا و سیما در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تصریح داشت: برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطح استان و میزان پیشرفت و تحقق آنها باید بدرستی به اطلاع عموم مردم رسیده و صدا و سیما امکاناتی را برای دریافت نظرات و پیشنهادات مردم از جهت گیری های دولت داشته باشد.

استاندار زنجان در پایان تجزیه و تحلیل عملکرد گذشته اعطای یارانه تسهیلات به طرح ها و ارائه پیشنهاد مدل جدید برای پرداخت یارانه تسهیلات بانکی را خواستار شد.

ارسال نظرات