مشاور امور ایثارگران استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت : اجرای طرح سپاس و بازدیدازخانواده‌شهدا یكی از مهمترین اقدامات ارزنده استاندار كهگیلویه و بویراحمد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۸۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
سیدمحمود داربام، مشاور امور ایثارگران استاندار كهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده آزاده و جانباز بالای ۵۰ درصد متوفی، فرامرز احسان‌زاده اظهار کرد: طی دو ماه گذشته تاكنون ۴۰ خانواده شهید، جانباز و آزاده سرافراز این استان مورد سركشی استاندار و یا سایر مجموعه مدیران قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای طرح سپاس و بازدید مستمر از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد یكی از مهمترین اقدامات ارزنده استاندار كهگیلویه و بویراحمد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور امور ایثارگران استاندار كهگیلویه و بویراحمد ایجاد یادمان شهدای كارمند در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان و دیدار مدیران اجرایی از جانبازان و فرماندهان دوران شكوهمند دفاع مقدس را از مهمترین مصوبات شورای فرهنگ و ایثار و شهادت در این استان اعلام كرد.

 همچنین، سیدمصطفی مهدی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران كهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، ابراز کرد: تاكید و اهتمام دولت یازدهم به‌ویژه مجموعه مدیریت اجرایی این استان در رفع مشكلات و دغدغه‌های فراروی جامعه ایثارگری قابل تحسین و تقدیر است.

وی بیان كرد: سال گذشته بیش از پنج هزار و ۵۰۰ و در سال ۹۳ نیز حدود هفت هزار و ۶۰مورد سركشی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان این استان از سوی استاندار و سایر مدیران اجرایی صورت گرفت.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران كهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از مجموع سه هزار و ۵۰۰ نفر والدین شهدا در استان بیش از یك‌هزار نفر از آنان در قید حیات هستند.

مهدی یادآور شد: تعداد گلزار شهدای شهری و روستایی در استان  ۵۲۸ مورد است، ضمن اینکه تاكنون بیش از ۴۰۰ مورد از این تعداد ساماندهی شده است.
ارسال نظرات