سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان:

پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیاردو هشتاد میلیون ریالی عاملین قاچاق در زنجان

عاملین قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیاردو هشتاد میلیون ریال در حق صندوق محکوم شدند.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۰۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،120 عدد گوشی تلفن همراه در برندهای مختلف از جمله سامسونگ و 275 ثوب پوشاک خارجی از دو محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی استان زنجان کشف و ضبط شد.

گفتنی است، پس از کشف و ضبط دو محموله قاچاق تعداد 2 فقره پرونده در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل ونسبت به انجام تحقیقات لازم اقدام شد.

با بررسی موضوع تخلفات،مشخص شد کالاها متعلق به رانندگان خودروها می باشد بدلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی از سوی متهمان،قاچاق بودن کالاها محرز شد.

بر این اساس پس از سیر مراحل قانونی، طبق رأی صادره، عاملین قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیاردو هشتاد میلیون ریال در حق صندوق محکوم شدند.

ارزش ریالی محموله ها یک میلیارد ریال اعلام شد. با ابلاغ آراء صادره، متهمان نسبت به رأی اعتراض نموده که پرونده در شعب تجدیدنظر ویژه رسیدگی به قاچاق سازمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

به دلیل عدم ارائه مدارک لازم مبنی بر عدم ارتکاب تخلف ((حمل کالای قاچاق)) از سوی متهمان، آراء صادره عینا تأیید، قطعی و لازم الاجرا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار