مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت:انقلاب اسلامی، تفکر اسلام ناب را ایجاد کرد و سپاه پاسداران نیز در خط اسلام ناب حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام عليرضا باباشاهی٬ شامگاه گذشته به مناسبت هفته عقيدتی، سياسی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران مکتبی بودن آن است و نهادهایی هم که از بطن این نهاد شکل گرفته‌اند، مکتبی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه بيت المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، تفکر اسلام ناب را ایجاد کرد، ادامه داد: سپاه پاسداران نیز در خط اسلام ناب حرکت می‌کند و سالروز شهادت شهید مطهری را به عنوان روز عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده‌اند.

وی با عنوان اینکه شهید مطهری از تئوریسين‌ها و نظریه‌پردازهای انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: بزرگداشت شهادت استاد مطهری ادامه دهنده خط و تفکر اسلام ناب است.

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نيز در بعد معنوی از رهنمودهای شهيد مطهری بهره می‌برد٬ تصریح کرد: خط فکری٬ معنوی و انقلابی سپاه برگرفته از تفکر اسلام ناب و اسلامی است که در آثار شهيد مطهری نيز مشهود هست.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات سال گذشته بخش عقیدتی سیاسی سپاه کردستان اشاره و ذکر کرد: برگزاری بیش از پنج هزار ساعت کلاس آموزشی و شرکت بیش از هفت هزار نفر از اعضای بسیج و سربازان و ... این مجموعه از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه بيت المقدس کردستان به اجرای 25 برنامه شاخص اشاره و تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی، مصون سازی فرهنگی، برنامه‌های مناسبتی سال و غنی سازی اوقات فراغت از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته بوده است.

وی بیان داشت: برگزاری همایش کوهپیمایی و حضور در نماز جمعه و برگزاری همایش حکمت مطهر در تمامی شهرستان‌های استان از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است

ارسال نظرات