اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش زنجان، مورد استقبال اهالی ورزش و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۰۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش زنجان، مورد استقبال اهالی ورزش و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

گفتنی است، مهسا جاور به‌عنوان اولین بانوی راه‌یافته به رقابت‌های المپیک در تاریخ ورزش زنجان، در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال مدیر کل ورزش و جوانان زنجان، بلوری مشاور محترم استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مسئولان ورزشی استان، اهالی ورزش و اصحاب رسانه قرار گرفت.

حضور این ورزشکار در رقابت‌های المپیک 2016 ریو، حاکی از جایگاه ویژه قایقرانی به‌ویژه در رشته رویینگ است که وجود ورزشکاران مستعدی چون مهسا جاور و راه‌یابی این ورزشکار به رقابت‌های المپیک باعث اعتلای جایگاه ورزش زنجان شده و همین امر زمینه ایجاد انگیزه در سایر ورزشکاران را نیز فراهم می‌کند.

مهسا جاور اولین بانوی زنجانی راه‌یافته به رقابت‌های المپیک در تاریخ ورزش زنجان است و با توجه به پشتکاربالای این ورزشکار ، پیش‌بینی اکثر کارشناسان بر این بود که مهسا جاور شایستگی حضور در آوردگاهی چون المپیک را داردو عملکرد قابل قبول این ورزشکار در رقابت‌های انتخابی و صعود به مرحله فینال بخش یک نفره روئینگ بانوان باعث شد تا بلیت ریو برای این ورزشکار در نظر گرفته شود.

در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان، مهسا جاور در فینال Aبا رقبایی از اندونزی، کره‌جنوبی، قزاقستان، چین تایپه و ویتنام روبه‌رو شد و در پایان با قرار گرفتن در رده دوم صاحب مدال نقره شد. در این ماده پاروزن کره‌جنوبی صاحب مدال طلا و چین‌تایپه صاحب مدال برنز شد. مهسا جاور با کسب سهمیه در رشته رویینگ رکورد کسب سهمیه بانوان ایران در المپیک را شکست.

ارسال نظرات