خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف:

شهید مطهری مبانی اسلام را در برابر غرب زده ها تبیین کرد

امام جمعه خوسف گفت: جریانی به نام غرب زده ها در ایران وجود داشت که تحصیل کرده غرب بودند و تفکرات غربی داشتند که شهید مطهری در برابر آن ها به پا خواسته و در مقابل این جریان، مبانی اسلامی را تبیین می کرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۱۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف، صبح امروز در جمع پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف، ضمن تبریک ایام ماه رجب، عنوان داشت: همگی باید به استفاده وافی و کافی از این ماه بزرگ توجه داشته و از آن بهره برداری کنیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد آیت الله مطهری همگی را به مطالعه آثار این اندیشمند بزرگ سفارش نموده و اظهار داشت: شهید مطهری در دوره ای که چهار تا جریان انحرافی وجود داشت مبارزات علمی خود را شروع کرد و با جریان مارکسیست به مبارزه پرداخت و ضمن نقد هنرمندانه مارکسیست مواضع اسلام را برای مردم تبیین کرد.

شاهبیکی افزود: جریانی به نام غرب زده ها در ایران وجود داشت که تحصیل کرده غرب بودند و تفکرات غربی داشتند که شهید مطهری در برابر آن ها به پا خواسته و در مقابل این جریان مبانی اسلامی را تبیین می کرد.

وی در توصیف شهید مطهری بیان داشت: وی انسانی معتقد بود که در برابر جریان التقاطی و دیگر جریاناتی که در برابر دین اسلام می ایستادند به مقابله برخاسته و قدرت نرم دشمنان را از بین می برد.

حجت الاسلام شاهبیکی در پایان از مخاطبین خواست تا با مطالعه آثار شهید مطهری به خود سازی پرداخته و در پیشرفت اسلام سهیم گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار