به مناسبت اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در زاهدان:

وجود عقیدتی سیاسی برای تحکیم بنیادهای اعتقادی کارکنان سپاه ضروری است

امام جمعه زاهدان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را ابتکار امام خمینی رحمت الله علیه دانست و گفت: وجود عقیدتی سیاسی برای تحکیم بنیادهای اعتقادی کارکنان سپاه ضروری است.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان امروز(12 اردیبهشت) در جمع فرماندهان مدیران، مربیان عقیدتی و هادیان سپاه و بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: حضور روحانیون در سپاه تشریفاتی نیست بلکه ضروری و عملیاتی می باشد.

وی افزود: برخی از باب یاوه گویی حضور روحانیون در مجامع از جمله سپاه تشریفاتی قلمداد می کنند.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سپاه یک نهاد مبارک و جوشیده از عقیده و ایمان است، افزود: هیچ کسی نمی تواند جذب در سازمان امنیتی سپاه شود مگر اینکه از سوابق درخشان معنوی در زندگی فردی و اجتماعی برخوردار باشد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: آنچه واقعیت دارد هیچ فردی از مباحث معنوی، مذهبی، دینی و اعتقادی بی نیاز نیست و نصایح و آموزش و پرورش مخصوص و ویژه یک گروه نیست.    

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه انسان با غرایز حیوانی به دنیا می آید و انسانیت آن به تدریج کسب می کند، افزود: انسانها با دارا بودن به غرایز حیوانی متولد می شوند اما ابزار دل در خود دارند، اگر این ابزار در انسان بالفعل شود حاصل آن علامه آیت الله طباطبایی، امام خمینی رحمت الله علیه و شهید رجایی می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، پیشتازی علم را تزکیه دانست و تاکید کرد: بدون درنگ خودمان را به فضایل بیارایم زیرا رذایل جزء طبیعت انسان است.

ارسال نظرات