مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد:

فعالیت 40 روحانی در رده های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 40 روحانی در رده های مختلف سپاه سلمان استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  حجه الاسلام برهان باقری همزمان با آغاز اولین روز از گرامیداشته هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه در مراسمی که صبح امروزبا حضور  مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه معزز زاهدان برگزار شد از شهید مطهری به عنوان اسوه حسنه در ابعاد مختلف علمی و عملی و همچنین در تبیین مواضع سیاسی اجتماعی در گذشته، حال و آینده یاد کرد و افزود: در شرایط کنونی که با تهاجم گسترده و وسیع دشمن از حیث فرهنگی مواجه هستیم توجه ویژه به آثار شهید مطهری ما را از گزند دشمنان نگه می دارد.

وی بیان داشت: جوانانی که یک دور آثار شهید مطهری را مطالعه کرده باشد نه تنها خود را بلکه دیگران را می توانند از انحرافات مصون بدارند .

وی بیان داشت: شهید مطهری می فرماید یکی از خاصیت های مسلمان شدت، قوت و استحکام مقابل دشمن است و رهبری در وضعیت کنونی خواستار همین مسئله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با تاکید بر اینکه شهید مطهری در بعد معنوی، فکری و فرهنگی اسوه است تصریح کرد: مسئولان امر نیز باید به این مسئله توجه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح و تبیین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پرداخت و خاطر نشان کرد: نظارت، تربیت و آموزش، امور روحانیون و عقیدتی سیاسی از جمله معاونتهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که وظیفه تربیت و آموزش نیروها را بر عهده دارد.

وی از  اعزام 400 نفر به رده های مختلف سپاه در سال 94 خبر داد و گفت: این افراد در نقاط مختلف مرزی، پاسگاهها و پایگاهها به کار گیری شدند.

وی در ادامه از برنامه های متعدد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سخن گفت و افزود: بالغ بر 40 برنامه در بحث تربیت و تعالی پاسداران و خانواده های آنان، بسیجیان و سربازان اجرا می کنیم.

وی از تحت پوشش قرار دادن بسیجیان طرح امنیت در برنامه فوق خبر داد و افزود: 8 هزار بسیجی طرح امنیت در کشور آموزش داده شدند که سهم استان سیستان و بلوچستان 4 هزار نفر است.

وی توزیع نشریه آموزشی موعظه خوبان، همایشهای نهضت روشنگری و بصیرت افزایی را بخشی از برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان دانست.

انتهای پیام      

ارسال نظرات