خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان:

نخبگان و جریان های سیاسی از سیره نظری و عملی شهید مطهری الگوگیری کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه نخبگان و جریان های سیاسی از سیره نظری و عملی شهید مطهری الگو گیری کنند، گفت: همه کتابهای شهید مطهری مورد تایید امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۴۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی؛ حجت السلام مومن زاده در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در این ناحیه با اشاره به الگو گیری نخبگان و جریان های سیاسی از سیره نظری و عملی شهید مطهری اظهارداشت: تایید بی نظیرحضرت امام (ره) از کتب و فرمایشات استاد شهید مطهری که فرموده بودند " صد درصد نوشته جات ایشان مورد تایید من است" ؛ میزان و معیاری است که در طول مسیر انقلاب همه باید خود را با آن سیره و مبانی شهید مطهری تطبیق داده و محک بزنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان به اهم فعالیت های معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی اشاره و گفت: اعزام پایوران به دوره های تربیت وتعالی ،برگزاری جلسات نور مبین و اخلاق ،آموزش های غیرحضوری کارکنان ازجمله فعالیت های این معاونت درطول سال می باشد .

مومن زاده با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه پرداخت و گفت : حضور بسیجیان درنمازجمعه ، دیداربا امام جمعه ، غبار روبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های این هفته می باشد .

وی مهمترین و محوری ترین برنامه این هفته را سخنرانی استاد اخلاق حوزه و دانشگاه آیت ا... علیرضا عبادی بیان کرد و ازرسانه ها درخواست پوشش خبری مناسب این برنامه را داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها