سردار نقدی در جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی، با تبریک روز معلم گفت: معلم باغبان عشق و آگاهی و دانش و محبت و معرفت است.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۵۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار نقدی در جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی، با تبریک روز معلم گفت: معلم باغبان عشق و آگاهی و دانش و محبت و معرفت است.


وی افزود: مقام و شان معلم به قدری بالاست که خداوند، خود و اولیایش را متصل به آن میداند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: امروز سعی دارند برای تضعیف نظام، معلمین را که بالاترین منزلت اجتماعی را دارند در حد مسائل حقیر مالی پایین بکشند.

وی افزود: معلمان ما خودشان رو در گیر فضای حقیر مادی نمی‌کنند و قدر  منزلت خود را می‌دانند و آن را تعالی می‌بخشند. 

سردار نقدی با اشاره به شهادت شهید مطهری گفت: گروه فرقان این بزرگوار را به بهانه مبارزه با تزویر شهید و این شهید انقلاب را نماد تزویر اعلام کرد؛ معلم پاکی که در مقابل تزویر و طاغوت ایستاد و ملت را به سمت پیروزی انقلاب برد.

وی با اشاره به توطئه های و جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت: از روز نخست که این انقلاب در مقابل طاغوت شکل گرفت، آمریکا با توطئه‌های مختلف مقابل این انقلاب ایستاد که با عنایت خدا و بصیرت و بینش رهبری همه توطئه های آنان شکست خورد.

سردار نقدی ادامه داد: کودتاهای نظامی، گروه های تروریستی، شورش های قومی و قبیله ای، جنگ تحمیلی، تحریم های سیاسی و اقتصادی و جنگ فرهنگی همه و همه سیاهه جنایات امریکا علیه ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا در موضوع تحریم ها شکست خورد، افزود: این چیز کمی نیست که با این همه مدارا، نرمش توافق و قرارداد، امریکا به بهانه حادثه ای در 33 سال گذشته 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را غارت کند.

 سردار نقدی با اشاره به توطئه ها و جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت: از روز نخست که این انقلاب در مقابل طاغوت شکل گرفت،آمریکا با توطئه های مختلف مقابل این انقلاب ایستاد که با عنایت خدا، بصیرت و بینش رهبری همه توطئه های آنان شکست خورد.

سردار نقدی ادامه داد: بدهی های آمریکا تا پایان امسال به ۲۰ هزار میلیارد دلار می رسد و برای جبران آن دست به غارت اموال سایر ملت از جمله ایران زده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رژیم آمریکا امروز با دزدی زنده است و این نا امنی ها را برای غارت ملت ها به راه انداخته است. 

وی خاطر نشان کرد: ملت ها باید بدانند جز نابودی رژیم آمریکا راهی برای آزادی نیست.

سردارنقدی تصریح کرد: نفوذی ها میخواهند این باور را از ما بگیرند که با آمریکا نمیتوان مبارزه کرد. ما می توانیم چون خدا با ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 176 شبکه ماهواره ای فارسی زبان با حمایت آمریکا و دولت های غاصب سعی در فاسد کردن جوانان و زنان ما را دارند گفت: باید کانون خانواده ها را از هجوم نرم دشمن محافظت کنیم. 

ارسال نظرات