خبرهای داغ:
جروزالم‌پست:

پس از برجام رویکرد ایران علیه اسرائیل تهاجمی‌تر شده است

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی می‌گوید رویکرد تهاجمی ایران در حمایت از حزب‌الله و علیه اسرائیل پس از توافق هسته‌ای شدت یافته است.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۶۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

روزنامه «جروزالم‌پست»، از قول یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: اکنون ما شاهد رویکرد تهاجمی ایران در کل منطقه پس از توافق هسته‌ای هستیم.

وی افزود: ایران که در سوریه به وسیله روسیه کمک شد، محکم به پیش رفت تا نفوذ خود را بیشتر کند و همپیمانانش را در سراسر منطقه تقویت کند. به نظر من تشدید تلاش‌های ایران، چه با توافقنامه هسته‌ای و چه بدون توافقنامه هسته‌ای، اجتناب‌ناپذیر بود. ایران هرگز فاقد انگیزه برای اعمال قدرت نبوده است، تحریم‌های ایران که باعث تنگناهای اقتصادی شده بود مانع از حمایت ایران از بشاراسد نشد. اکنون نیز فعالیت‌های ایران در زمینه انتقال سلاح و فن‌آوری دراین‌باره به حزب‌الله لبنان بسیار نگران‌کننده است.

یادآور می‌شود رهبر معظم انقلاب آذرماه 1393 در پی لغزخوانی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و از جمله ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر تامین امنیت اسرائیل با توافق تصریح کردند: چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد. ایشان همچنین چند سال پیش تهدیدهای گاه به گاه رژیم صهیونیستی درباره حمله  به ایران را غلط زیادی توصیف کرده و فرموده بودند در چنین صورتی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار