فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) حکمی از دیدار و تجلیل ازدو جانباز روستای حکمی به مناسبت روز جانباز خبرداد.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۷۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، خانم واحدی سرریگانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) حکمی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت چهارم شعبان ، سالروز ميلاد مسعود حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز از دو جانباز هشت سال دفاع مقدس در روستای حکمی دیدار و تجلیل بعمل آورده می شود.

وی جانبازان را مصداق صبر ،متانت و بردباری برشمرد و افزود: افرادی که بخاطر حفظ ارزشهای نظام و انقلاب حاظر شدند بدن خود را سپر قرار دهند تا مبادا بیگانه ای بخواهد وجبی از خاک میهن را به یغما برد لذا جانبازان شایسته این تجلیل و تقدیر هستند.

خانم واحدی سرریگانی با بیان اینکه جانبازان در راه پاسداری از نظام و حریم ولایت ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دادند، گفت: امروزه وظیفه ماست که راه و روش این عزیزان را الگوی زندگی خود قرار داده و دشمن بداند که ما بسیجیان هیچگاه از یاد این عزیزان غافل نمی شویم و در پاسداری از نظام و انقلاب لحظه ای دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان ساخت: این دیدار با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه حضرت زینب(س) به مناسبت روز جانباز به منظور لزوم پاسداشت جانفشانی و رشادت های جانبازان معزز و سرافراز انجام می شود.
ارسال نظرات