فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) نوبند گفت: این دیدار با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان انجام شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، امینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) نوبند تجلیل و دیدار از خانواده های شهدا را یکی از موضوعاتی دانست که باید بعنوان یک الگو و فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به رشارتها ، جانفشانیها و سلحشوریهای رزمندگان دفاع مقدس گفت: امروز باید آحاد جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه ها حافظ انقلاب ، دستاوردها ، آرمانهای امام راحل باشند.

امینی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهید و شهادت یکی از بزرگتریت وظایف آحاد جامعه اسلامی است گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نام گذاری شده است علاوه بر اقدام در تحقق اقتصاد مقاومتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز گام اساسی بر خواهیم داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) نوبند خانواده های معظم شهداء را بعنوان اسطورهای صبر ،مقاومت ،شجاعت ، شهامت ، شرافت و گذشت عنوان کرد و گفت: دیدار از 4 خانواده معظم شهدای روستای نوبند با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان انجام شد.

ارسال نظرات