وکیل متهم نفتی گفت:‌ ادعای وکیل شرکت نفت درباره پوشش یک ششم بدهی نفتی موکلم از اموال داخلی، خلاف واقع است.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
ادعای وکیل شرکت نفت خلاف واقع است

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول کوهپایه زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  افزود:‌ بر اساس رای صادره،‌کل بدهی‌های بابک زنجانی به شرکت نفت کمتر از 2 میلیارد یورو است.


وی با بیان این که موکلش چیزی حدود 8 هزار میلیارد تومان بدهی نفتی دارد،‌ تصریح کرد:‌ براساس اعلام رسمی معاون دادستان تهران در دادگاه،‌ اموال داخلی موکلم تقریبا 2 هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

کوهپایه زاده تاکید کرد: موکلم 2 سال پیش برای اموال داخلی خود وکالت بلاعزلی را به شرکت نفت داده و توافق شده است که به محض اعلام ارزش اموال مذکور،‌ این رقم از بدهی‌های موکلم کسر شود.

وی تصریح کرد: این که شرکت نفت این اموال را بفروشد، نفروشد و یا با چه قیمتی به مزایده بگذارد، ارتباطی به موکل بنده ندارد.

کوهپایه زاده با اشاره به اعتراض زنجانی به قیمت گذاری برخی اموالش،‌ افزود:‌ موکلم عقیده دارد قیمت گذاری برخی اموال وی به قیمت معاملاتی و واقعی روز انجام نشده که نمونه آن ملک ایران زمین است.

وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی گفت:‌ قیمت ملک ایران زمین 1000میلیارد تومان کمتر از قیمتی که در سند مورخ  92،2،15 بین بابک زنجانی و شرکت نفت ثبت شده ارزیابی شده است.

کوهپایه زاده افزود:‌ شرکت نفت در دادگاه به همین سند استناد کرده و این سند به قوت خویش باقی است.

یادآور می‌شود مهدوی، وکیل شرکت نفت پیش از این اعلام کرده بود: اموال داخلی بابک زنجانی اگر در شرایط نامناسب فروخته شود، فقط یک ششم بدهی وی به شرکت نفت را پوشش می‌دهد.
ارسال نظرات