بهرام بیضایی اخیرا نمایش «طربنامه» را در امریکا اجرا کرده است ...
کد خبر: ۸۶۶۸۵۹۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

ایسنا از اجرای نمایشی به نویسندگی بهرام بیضایی و با قبول شروط وی خبر داد.

ارگان خبری وابسته به جهاد دانشگاهی نوشت:« محمد رحمانیان نمایش «مجلس ضربت زدن» بهرام بیضایی را با قبول شروط او،‌ خردادماه در تئاترشهر به صحنه می‌برد. »

رحمانیان به ایسنا گفت:« آقای بیضایی برای اجرای نمایش تاکید داشتند که کار بدون حذف هیچ بخشی به صحنه رود و ما هم آن را بدون حذف و تغییر اجرا می‌کنیم.»

««نمایش ضربت زدن» که حدود 15 سال قبل توسط بهرام بیضایی نوشته شده، تاکنون اجرا نشده است. این نمایش درباره شخصیت و ضربت خوردن امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) است که در کنار آن داستان دیگری هم با محوریت یک نمایشنامه‌نویس و گروهی تئاتری برای نگارش داستانی درباره حضرت امیرالمومنین (ع) شکل می‌گیرد. »

بهرام بیضایی از فیلمسازان حامی فتنه است که پس از شکست کودتای آمریکایی – اسراییلی 88 در ایران از کشور خارج شد تا در خارج از ایران فیلم بسازد! اشاره به این نکته نیز ضروری است که خبرگزاری فارس در تاریخ 18 بهمن 1391 اطلاعات بهایی بودن این کارگردان فتنه‌گر را منتشر کرده است. فارس نوشته بود بیضایی خود گفته است: «من بهایی هستم و بهایی بودنم را انکار نمی‌کنم!»

لازم به ذکر است بهرام بیضایی اخیرا نمایش «طربنامه» را در امریکا اجرا کرده است.وی این نمایش را که همراه با رقص و آواز است به مطربان قدیمی تقدیم کرد!


ارسال نظرات