خبرهای داغ:
مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی

استان اصفهان بیشترین کارگر را در سطح کشور دارد

استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور بالاترین سهم کارگر را به خود اختصاص داده است
کد خبر: ۸۶۶۸۶۱۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در روز قشر بسیج کارگری پیش از ظهر امروز در سالن همایش های شهرک صنعتی جی اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان بالاترین سهم از کارگران را در کشور دارد که چرخه تولید استان به دست این عزیزان است.
مهندس قادری با اشاره به دیدار اخیر کارگران با رهبر معظم انقلاب گفت: همیشه بیانات ایشان راهگشا بوده است و امیدوارم کارفرمایان و مسئولین به آن ها جامعه عمل بپوشانند.
وی با بیان اینکه کارگران در زمان دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشته اند گفت کارگران الان نیز در بخش صنعت نقش های بی بدیلی را اجرا می کنند.
 قادری گفت: دو مورد از اصلی ترین مطالبات این قشر، امنیت شغلی و معیشت آن ها است که در صورت عدم تامین آن، این قشر از امنیت روحی و روانی برخوردار نمی باشد و به دمبالش در بحث تولید به مشکل بر خواهیم خورد.
مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در پایان با ابراز تاسف گفت: در گذشته مشکل بین کارگر و کارفرما در هیئت های حل اختلاف توسط شوراهای سازش به حداقل می رسید و مشکل بین این دو گروه در کوتاهترین زمان حل می شد، امیدوارم در این شهرک نیز هر چه سریعتر شوراهای سازش راه بیفتد تا مشکلات کارگران و کارفرمایان در آن حل شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار