مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: معرفی شهدای زن یکی از پایه های تقویت ایثار و خودباوری در جوانان است .
کد خبر: ۸۶۶۸۶۵۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

 مینو اصلانی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و تلاش، اظهار کرد: اساسا رویکرد اصلی بسیج جامع زنان بزرگداشت یادو خاطره شهدا و به ویژه شهدای زن است.

وی با بیان اینکه سایت بزرگ شهدای زن راه اندازی شده است، افزود: این سایت به صورت سه زبان تولید محتوا می کند.

اصلانی با بیان اینکه اطلاعات زنان شهید جهان اسلام را در سایت قرار داده ایم، گفت: برگزاری کنگره های مختلفی چون کنگره زنان در گیلان و یادواره های شهدای زن در سطح دانشگاه ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب ویژه برنامه ای برای معرفی زنان شهید داریم، تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در هر کجا زمینه فراهم شود شهدای زن و سیره زندگی آنها را معرفی کنیم.


مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه معرفی شهدای زن یکی از پایه های تقویت ایثار و خودباوری جوانان است ، خاطرنشان کرد: راهیان نور دختران باید تقویت شود و برنامه های مفصلی در نظر گرفته شده است.

اصلانی اظهار کرد: برنامه ریزی شده دختران در راهیان نور  از مزار شهیده مریم فراهانی ، شهیده شهناز شاه محمدی و شهدای زن در استان خوزستان که یادمان هایی برای آنها ساخته شده بازدید به عمل آورند.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه های ایثار و شهادت در بخش راهیان نور برنامه ریزی شده، افزود: یادواره شهدای زن، دیدار با خانواده معظم شهدا و به خصوص شهیدان مدافع حرم از برنامه های ترویج ایثار و شهادت توسط بسیج جامع زنان کشور است.

ارسال نظرات