خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشيرين گفت: معلمان در تقويت روحيه دينداري و ترويج آموزه هاي ديني در بين دانش آموزان نقش ارزنده و مهمي دارند.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۸۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علي ملكي روز يكشنبه در ديدار جمعي از معلمان و فرهنگيان قصرشيريني با وي كه به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و گراميداشت هفته معلم انجام شد افزود: نقش معلم و مربيان در تعاليم اسلامي و تربيت فرزندان صالح و مومن بر كسي پوشيده نيست.
وي گفت: شهيد مطهري يك اسطوره، نابغه، رياضيدان، فيلسوف و علامه در علوم مختلف بود كه نقش ارزنده اي در گسترش اسلام گرايي و تفكر اسلامي داشت.
وي اظهار كرد: دشمن به خيال خام خود شهيد مطهري را از ميان برداشت غافل از اينكه روح ايشان در جامعه زنده است و راه آزادي خواهي و ظلم ستيزي او در ايران اسلامي همچنان ادامه دارد.
امام جمعه قصرشيرين معلمان را به الگوپذيري از شهيد مطهري دعوت كرد و خواستار تقويت بذر دين در وجود دانش آموزان شد.
حجت الاسلام ملكي اضافه كرد كه الگوپذيري دانش آموزان از معلم در برخي مواقع بيشتر از خانواده است و اين رسالت معلمان را بعنوان قشر تاثيرگذار جامعه بسيار سنگين تر مي كند.
وي با قدرداني از تلاش هاي معلمان در تربيت فرزندان ايران اسلامي افزود: معلمان شهرستان مرزي قصرشيرين با حداقل امكانات تمام تلاش خود را در راستاي تعليم و تربيت دانش آموزان اين منطقه بكار گرفته اند.
ارسال نظرات