خبرهای داغ:
در راستای اشتغال وتحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل:

افتتاح کــارگاه تولیدی نان صنعتی دانش اموزان در بندرترکـــــمن/تصاویر

د ر راستای عملی نمودن شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل کارگاه تولیدی نان صنعتی با شرکت دانش اموزان در مدرسه 17شهریور بندرترکمن افتتاح وبه بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ترکمن در مراسم افتتاحیه کارگاه تولیدی نان صنعتی که رئیس آموزش وپرورش بندرترکمن وجمعی از فرهنگیان ودانش آموزان حضور داشتند عسگری با اشاره به اجرایی کردن شعار سال وراه اندازی این کارگاه صنعتی اظهارداشت:این کارگاه با هدف ایجاد آموزش همراه با تولید واشتغال دانش اموزان صورت پذیرفت.

وی هزینه راه اندازی این کارگاه را بالغ بر 40میلون تومان عنوان کرد وافزود: این هزینه از طریق مشارکتهای مردمی،خیرین ،اعتبارات دولتی ودرآمدهای اختصاصی تامین شده است.

عسگری با اشاره اینکه دانش اموزان این رشته همگام با تحصیل به تولید نان صنعتی در این کارگاه پرداخته تا در آینده ضمن استقلال اقتصادی  واشتغال از مزایای رشته های آموزشی همراه با تحصیل وآموزش وتولیداستفاده بهینه ولازم را داشته باشند.

وی با اشاره به کلیه درآمدهای حاصل از این کارگاه گفت:درآمدهای حاصل از این کارگاه صرف مدارس وسهامداران ودانش اموزان خواهد شد.

رییس آموزش وپرروش بندرترکمن یادآروشد:دانش اموزان رشته مدیریت خانواده بندرترکمن سال گذشته رتبه های ممتازی را در سطح استان به خود اختصاص داده وبه مسابقات کشوری نیز راه یافتند.

این کارگاه در روز 350 الی 400نوع نان صنعتی راتولید می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها