همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از فرهنگیان بسیجی شهرستان لنده با امام جمعه شهرستان لنده دیدار و گفت وگو کردند.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۴۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده و معاونین، مسئول کانون بسیج فرهنگیان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و مسئول فرهنگی ناحیه لنده وجمعی از فرهنگیان بسیجی شهرستان لنده با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار یک ساعته سیف الله محمدی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ضمن تبریک روز معلم با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در راهی دانش آموزان از جهل و نادانی اظهارکرد: هر اثری در عالم هستی نشانه ای از ذات اقدس الهی است که خود بزرگترین معلم و خالق جهان هستی است.

وی افزود: اثر معلم نافذ و ماندگار است و و این همه دکتر و مهندس و هزاران مشاغل دیگر در سطح جامعه مرهون تلاش های بی شائبه معلمان است.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه توانسته است که اندیشه های ناب اسلامی را در مجموعه عظیم آموزش وپرورش تلفیق کند.

محمدی نسب ضمن تقدیر از اصحاب رسانه تاکیدکرد: اصحاب رسانه شهرستان لنده بازوان اصلی مدیران شهرستان برای اطلاع رسانی به هموطنان است.

ارسال نظرات