نصرالله پژمانفر در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در گفتگو با «بسیج»:
آقای روحانی به خاطر اینکه نمی تواند به وعده‌های خود عمل کند وارد یک فضای خاصی شده است و آن، متهم کردن منتقدان است و اینگونه القا می کند که منتقدان نمی فهمند و ما می فهمیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۷۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به بخشی از اظهارات روز گذشته رئیس جمهور که با کنایه و خطاب به منتقدان برجام گفت: روزی که به روز اجرای برجام رسیدیم، بددل ها و بدگمان ها گفتند که غربی ها به آنچه به شما وعده داده‌اند، عمل نخواهند کرد؛ اظهار داشت: دولت یازدهم وعده های زیادی برای گشایش اقتصادی در زندگی مردم داده است و طبیعتا انتظار مردم این است که این گشایش اقتصادی را در زندگی خود لمس کنند.

وی افزود: آقای روحانی با وجود وعده هایی که داده بود نه تنها نتوانستند مشکلی را حل کنند بلکه مشکلات پیچیده تری را به وجود آوردند.

پژمانفر تاکید کرد: آقای روحانی به خاطر اینکه نمی تواند به وعده های خود عمل کند وارد یک فضای خاصی شده است و آن، متهم کردن منتقدان است و اینگونه القا می کند که منتقدان نمی فهمند و ما می فهمیم.

وی ادامه داد: یک داستان فرانسوی وجود دارد که در آن آدم های احمقی را می آورند و به آنها می گویند که لباس جدیدی برای پادشاه می دوزیم که آن لباس جدید را فقط احمق ها نمی بینند و با این تعبیر، همه مردم را با یک ترسی رو به رو می کنند که اگر بگویند پادشاه لباسی بر تن ندارد به احمق بودن متهم می شوند و آقای روحانی نیز با فحش ها و تهمت ها به منتقدان برجام تلاش می کند که فضای انتقادهای سازنده را از بین ببرد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد علي جهان بين
۱۶:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مردم فهيم ايران در سال 96 به كسي راي دهيد كه عزت شما را در همه ميادين حفظ كند و شجاع باشد
یک شهروند اردکانی
۱۱:۵۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
انشاءالله در انتخابات سال 96 یک تغییر بزرگ در کشور ایجاد می شود. مردم به کسی رأی خواهند داد که به جای بددهنی و حرف ها و وعده های توخالی ، کار بکند و نتیجه بگیرد. نتیجه ای عزتمندانه برای کشور.
محمد حسن
۱۵:۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
برجام به فرجام مرگجام رسید و باز هم وعده های توخالی به مردم جهت معیشت شان فرجامی که یک کودک 2ساله عصر حاضر هم نتیجه اش را به راحتی میتوانست پیش بینی کند اما سیاسییون به اصطلاح کارکشته وخبره ما هنوز هم امیدوارند متاسفانه .........................................................