خبرهای داغ:
بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت روز معلم برگزار شد:
مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس در دبستان ابتدایی شهید پورانی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه و جانشین ناحیه و رئیس آموزش و پرورش و جمعی از معلمین برگزار گردید .
کد خبر: ۸۶۶۸۷۸۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مراوه تپه مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس در دبستان ابتدایی شهید پورانی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه و جانشین ناحیه و رئیس آموزش و پرورش و جمعی از معلمین برگزار گردید .در این مراسم حاجیلی دوجی رئیس آموزش و پروش مراوه تپه  رابطه سالم و جهت دار میان معلم و دانش آموز را مهم ترین عوامل موفقیت معلمین دانست و  خاطرنشان کرد : رابطه سالم و جهت دار میان معلم و دانش آموز، از مهم ترین عوامل موفقیت معلم به شمار می آید. از این رو، شایسته است معلم برای برقراری این رابطه سازنده، نخست با دانش آموز رابطه ای عاطفی برقرار کند تا زمینه را برای ارتباط فکری و علمی آماده سازد. معلمین الگوها درست تربیتی برای دانش آموزان هستند و دانش آموزان از اخلاق نیکو آنان الگو برداشته و در مسیر تعلیم و تربیت گام برمی دارند .

ایشان در ادامه افزود : علم دانشمند زمانی اهمیت دارد که آن را به دیگران منتقل کند و البته زکات دانش، آموختن آن به بندگان خداست .  

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه نیز درخصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای کم خرج کردن نیست ، به معنای درست تولید کردن ، درست مصرف کردن و درست خرج کردن است . ما امروز با تولید علم و دانش می توانیم گام بلند در راستای خود باوری برداشته و مایه افتخار جهان اسلام شویم و این امر با عشق معلمین به دانش آموزان و دانش آموزان به علم و یادگیری محقق خواهه شد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها