مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان مطرح کرد:

انتقاد از رویکرد تجاری ناشر آثار شهید مطهری/شهید مطهری در صحنه دانشگاه یک اصلاح گر دینی بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان از رویکرد تجاری انتشارات صدرا به عنوان ناشر آثار شهید مطهری انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام موسوی در مراسم بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری که در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خرم آباد برگزار شد، گفت: انتشارات صدرا نسبت به آثار شهید مطهری بی مهری و با آثار این شهید والامقام تجارت می کند و در واقع با دید تجارت به این آثار نگاه می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید مطری یک جهاد گر دینی بود اما در صحنه دانشگاه یک اصلاح گر دینی بود، افزود: یکی از خصیصه های شهید مطهری این بود که تدریس را به عنوان یک عبادت و وظیفه دینی انجام می داد و با جان و وجود خود به ارائه مسائل علمی می پرداخت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه شهید مطهری بر اساس نیاز جامعه کتاب می نوشت، و این روش برای همه ما که در یک نظام فرهیخته زندگی می کنیم یک الگو است گفت: باید روش شهید مطهری در پرداختن به نیازهای جامعه را احیاء کنیم.

موسوی ادامه داد: متاسفانه آثار شهید مطهری یا در کتابخانه ها خاک می خورند و یا اینکه خیلی ها این کتاب ها را در اختیار نداریم.



ارسال نظرات