نماینده منتخب مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار:
نماینده منتخب مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار اولین برنامه کاری خود در مجلس را پیگیری ارتقاء بخش اصلاندوز به شهرستان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۲۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "شکور پورحسین شقلان" در جمع مردم اصلاندوز با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران بخصوص مردم مغان در انتخابات 7 اسفند سال 94 و همچنین مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:از حسن اعتماد مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار و بخشهای اصلاندوز،جعفرآباد،اسلام آباد و تازه کند و روستاهای تابعه و مردمی که حضور فعال در عرصه انتخابات داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده منتخب شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار با قدردانی از اعتماد و محبت مردم مغان نسبت به انتخاب وی بعنوان نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:آرزوی شخصی ام است دست به دست هم دهیم تا مشکلات مغان از جمله بخش اصلاندوز با کمک یکدیگر مرتفع شود.

پورحسین با اشاره به نامگذاری سال 95 بنام" سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت:ما باید فرموده مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و با اتحاد و همدلی در راستای توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.

وی در ادامه افزود:ایمان و یقین دارم گوشه ای از محبت های مردم مغان را در تمام ظرفیت های حاکمیت جبران کنم و در این راستا با تمام توان کار خواهم کرد تا یک نماینده لایق برای اصلاندوز و مغان باشم.

این نماینده منتخب مجلس با تاکید بر مشکلات موجود در اصلاندوز خاطرنشان کرد:پیگیری بازگشایی گمرک اصلاندوز،احداث سد دیکداش برای حل مشکلات آب کشاورزی روستاهای شرق و غرب دره رود، بحث ایجاد یا الحاق منطقه آزاد تجاری و موضوع اراضی مغان از جمله برنامه هایی است که انشالله در این دوره تحقق می یابد.

وی همچنین با اشاره به مساله چندین ساله ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان گفت:اولین برنامه کاری بنده در مجلس پیگیری فرمانداری اصلاندزو خواهد بود که امیدواریم این امر در این دوره تحقق یافته و شاهد رشد و آبادانی منطقه باشیم.

پورحسین ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین اولویت های کاری خود در این دوره از نمایندگی مردم شریف پارس آباد و بیله سوار عنوان کرد.

در آغار این مراسم "علی حمادی" رییس ستاد "شکور پورحسین" با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بخصوص در مرحله دوم خاطرنشان کرد:دشمنان انقلاب و نظام دنبال این بودند که مردم در صحنه حضور پیدا نکنند اما ملت ایران اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با حضور پرشکوه و بی نظیر در پای صندوقهای رای نقشه های شوم دشمنان را خنثی ساختند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش خود را برای شکوفایی و پیشرفت مغان بکار بندیم گفت:نماینده منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه پارس آباد و بیله سوار و بخشهای تابعه نماینده همه مردم مغان است چه آن هایی که رای به آقای پورحسین دادند و چه آن هایی که به کاندیداهای دیگری رای دادند.

حمادی ابراز امیدواری کرد این نماینده منتخب مردم مغان مشکلاتی را که مردم دارند با یک برنامه ریزی و هماهنگی و تعامل و مشورت با بزرگان و نخبگان پیگیری کرده و برای مردمی که شایسته خدمت هستند تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات