در نخستین روز از هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی برنامه های مختلفی در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۲۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، همزمان با آغاز هفته معلم،عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرهنگیان صبح امروز کارکنان سپاه ناحیه عشایری و کارکنان آموزش و پرورش اصلاندوز با حضور در دفتر ستاد نماز جمعه اصلاندوز با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

"عسگر فرجی" رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در اين ديدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی گزارش مختصری از فعاليتهاي آموزش و پرورش را در حوزه های مختلف ارائه کرد.

امام جمعه اصلاندوز در بیاناتی ضمن گرامیداشت ایام پربرکت ماه رجب و یاد و خاطره شهید مطهری این روز را به همه معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک گفت و به نقش معلّمان زحمتكش در عرصه هاي مختلف آموزشی و پرورشی اشاره و رشد و توسعه جامعه را مرهون تلاشهاي شبانه روزی اين قشر زحمتكش دانست.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه در آیات و رویات متعددی در باره علم و معلم تاکیده شده است، افزود: اگر آموزش و پرورش در جامعه ای موفق باشد بی شک آن جامعه در همه زمینه ها موفق خواهد شد زیرا که تربیت افراد متخصص و کاردان برای اداره یک جامعه برعهده آموزش و پرورش است.

وی در ادامه به مجاهدت هاي استاد مطهری اشاره کرد و گفت: هفته معلم فرصت خوبی است تا آثار و کتاب های این استاد به جامعه معرفی شود.

حجت الاسلام سردار پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری نیز با اشاره به ابعاد شخصیت شهید مطهری خواستار شناساندن جایگاه رفیع معلم به کسانی که نیازمند شناخت این جایگاه می باشند یعنی دانش آموزان و آحاد مردم جامعه توصیه کرد.

در ادامه برنامه های هفته معلم و عقیدتی سیاسی امام جمعه اصلاندوز،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و برخی از کارشناسان و کارکنان سپاه ناحیه عشایری با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات