خبرهای داغ:
از سوی مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جهرم صورت گرفت

تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جهرم

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جهرم با اشاره به هدف والای بسیج در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم گفت: همایش تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی و سرکشی از خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی در سپاه جهرم است.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۲۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

حجت‌الاسلام محمدشفیع قهرمانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از اجرای برنامه‌های متنوع در طول این هفته در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه جهرم خبر داد و گفت: تربیت صحیح و اسلامی باید در رأس امور آموزش‌ و پرورش قرار گیرد همان‌گونه که دغدغه‌ی علامه شهید مطهری نیز در طول حیات پربرکتشان همین بود.

این مسئول با اشاره به هدف والای بسیج در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم، از اجرای برنامه‌های متنوع در طول این هفته خبر داد.

وی افزود: همایش تجلیل از مربیان عقیدتی، صالحین، آموزش نظامی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج، دیدار با امام‌ جمعه‌ شهرستان به‌عنوان استاد شجره‌ طیبه صالحین جنوب فارس و سرکشی از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در طول این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جهرم برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری، فراخوان نشریات، برپائی نمایشگاه و برگزاری اردوهای فرهنگی در سطح سپاه و بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

قهرمانی با اشاره به اهمیت این هفته و همچنین هفته معلم که خود به‌نوعی اذهان را آماده‌ بهره‌برداری از مطالب ناب اسلامی می‌کند، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین اجرای برنامه‌های ورزشی مانند کوه‌پیمایی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها