دستانشان ترک برداشته، اما این ترک‌ها در طول سالیان طولانی یک لطف بزرگ برای آنها داشته و آن افزایش صبر آنها و ساختن کشور با همین دستان است.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۳۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

کارگران را می خوانیم، حال این کارگر می‌خواهد پدر من باشد یا شما فرقی ندارد همین دستان است که سال‌های سال موجبات ایستادگی ما در برابر زیاده‌‌خواهی‌های دشمنان را فراهم آورده است، جایی که پس از انقلاب بزرگ اسلامی ایران کشورمان با تکیه بر دستان توانمند نیروهای داخلی سعی در کاستن وابستگی در عرصه‌های گوناگون از جمله عرصه صنعت به سایر کشورها داشته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، با گذشتن از روزکارگر کم لطفی است اگر یادی از این قشر زحمتکش کشورمان نکنیم. کارگرانی که بارها و بارها در تاریخ انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند که به عنوان عناصری همیشه در صحنه برای موفقیت نظام از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

چه در ایام انقلاب که کارگران نیز در کنار سایر اقشار مردم برای نه گفتن به حکومت قبلی به صحنه آمدند و به جد در طول دوران دفاع مقدس که بسیاری از کارگران با حضور در میدان نبرد با دشمن از اسلام وانقلاب دفاع کردند و البته حضور استوار این قشر زحمتکش در عرصه صنعت برای بی‌اثر کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن تنها بخشی از حضور جانانه این قشر در موفقیت‌های نظام بوده است.

نیک می‌دانیم که تحقق آرمان‌های بزرگ کشور جز با کوشش پی گیر، تلاش مجدانه و اندیشه خلاق کارگران عزیز، میسر و مقدور نیست، لذا در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری هدف در کشور، پی گیری شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قلمداد می‌شود، ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری این قشر سازنده به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی، بدون شک تحقق این شعار بر گرده‌های ستبر این رادمردان است.

بی‌شک کارگرانی که همواره در طول سالیان اخیر به عنوان یکی از ستون‌های اصلی نظام ایفای نقش کرده‌اند نیازمند تکریم بیشتر و فرهنگسازی مناسب برای ارائه خدمات به این قشر هستند.

در هر حال امیدواریم گذر ما بر نقش موثر کارگران در کشورمان که بخشی موثر از جامعه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ستونی از انقلاب را تشکیل می‌دهند تلنگری باشد تا به امنیت شغلی و وضعیت اجتماعی این قشر زحمتکش کشورمان توجه بیشتری شود.

دیدن کارگران و تاثیرگذاری آنها در جامعه را شاید بتوان ساده‌ترین کار برای مسئولان دانست. کارگرانی که همواره در طول سال‌های پس از انقلاب با حضور همیشگی شان در صحنه، وفاداری خود به نظام و انقلاب را اثبات کرده‌اند این روزها نیازمند توجه بیشتری هستند.

ارج‌نهادن به مقام گران سنگ کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری و خلاق و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید در کشور، وظیفه همه ما در تمامی زمان‌هاست و بر این اساس به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ و مومنانه این عزیزان، تلاش شان را تقدیس کرده و مقام شان را گرامی‌ می‌داریم.

ارسال نظرات