خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه به‌مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری، از اجرای ۲۷ برنامه به‌همت این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۳۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
حجت‌الاسلام عباس حاجي‌پور، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز  در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه به‌مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری پرداخت و گفت: در سال جاری از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه به‌نام هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه نامگذاری شده است که به تبع متناسب با آن برنامه‌های مختلفی نیز در این ناحیه از سپاه اجرا می‌شود.
وی از اجرای ۲۷ برنامه در حوزه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه كتابخواني از كتاب تعليم و تربيت استاد شهيد مطهري در سطح پايوران و بسيجيان از جمله این برنامه‌هاست كه از نفرات برتر آن نیز تقدیر خواهد شد.
حاجی‌پور، مقاله‌نويسي با موضوع شعار سال، برپایی نمايشگاه كتاب در ناحيه و حوزه‌ها از آثار شهيد مطهري، برگزاری نشست ياد مطهر و تجليل از مربيان با موضوع نفوذ فرهنگي از ديدگاه شهيد مطهري در روز سه‌شنبه در سطح پايوران و بسيجيان و همچنين برنامه‌هاي اختصاصي در سطح حوزه‌هاي مقاومت بسيج فرهنگيان و بسیج دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.
به گفته وی، دیدار با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس از جمله برنامه‌های این هفته است که دیدار با امام جمعه شهرک‌های غرب شیراز نیز در دستور کار این ناحیه از سپاه قرار دارد.
 برگزاري مراسم تجليل از مربيان و معلمان بسيجي و سرحلقه‌هاي صالحين، برگزاري ورزش كوهنوردي براي کارکنان و سركشي از خانواده‌هاي شهداي عقيدتي ـ سياسي از دیگر مواردی بود که وی از آن‌ها نام برد.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال جاری قریب ۱۷۵ برنامه در سطح معاونت‌های عقیدتی ـ سیاسی، تأييد محتوا، روابط عمومي، سياسي و  غیره برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: این برنامه‌ها در طول سال با موضوعات مختلف در فصل‌هاي مشخص شده انجام خواهد شد.
وی همچنین به نامگذاری سال نیز اشاره کرد و گفت: سپاه در چند سال گذشته رویکردی بر مبنای اقتصاد مقاومتی در بخش معاونت بسیج سازندگی داشته است و در آن از بسیجیانی که به دنبال اشتغال‌زایی هستند حمایت می‌کند.
حاجی‌پور عنوان کرد: طي دو سال گذشته حدود در هر سال يك ميليارد وام به متقاضيان در اين راستا پرداخت شده است که این مسئله نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها