رئیس تبلیغات اسلامی کوثر گفت: چهار نفر از خواهران فرهیخته شهرستان کوثر در کارگاه آموزشی ویژه اعضای جمعیت فرهیخته و فعال عرصه دینی حضور یافتند.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۶۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

حجت‌الاسلام محسن صفری طی گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کوثر از حضور چهار نفر از خواهران فرهیخته ی شهرستان کوثر برای شرکت در کارگاه آموزشی ویژه اعضای جمعیت فرهیخته و فعال عرصه دینی با موضوع " الگو سازی زن مسلمان ایرانی " در اردبیل خبر داد.

وی گفت: با عنایت خداوند منان و پیرو هماهنگیهای بعمل آمده با واحد خواهران اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل؛ چهار نفر از بانوان فرهیخته ی شهرستان کوثر امروز یکشنبه مورخه ی ۱۲ /۲ ۹۴ در این نشست شرکت کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در ادامه افزود: برگزاری چنین نشست ها و کارگاه های آموزشی موجب رشد و ارتقاء فرهنگی و دینی اقشر جامعه بخصوص جوانان می‌شود.

حجت الاسلام صفری در پایان خاطر نشان کرد: گروه های هدف می توانند با کسب دانش لازم در این زمینه و انعکاس آن در جامعه مفید و سازنده عمل کنند؛ چرا که امروزه با وجود هجمه های دشمن و تهدید در عرصه های فرهنگی، علمی، دینی و ... بایستی بیش از پیش برای احیای فرهگ غنی اسلامی و انقلابی تلاش کنیم.

ارسال نظرات