خون شهیدان، باعث بقاء و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و بايد به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۷۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام توحیدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی در مراسمي كه در جوار گلزار شهدای صاحب الزمان (عج) برگزار شد ضمن گرامیداشت روز معلم و هفته عقيدتي سياسي گفت: خون شهیدان، باعث بقاء و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

وی تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار داشت: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

حجت الاسلام  توحیدی گفت: یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای جنگ تحمیلی به جوانان این مرز وبوم به عنوان الگو است.

وي با اشاره به سخنان امام (ره) كه آيت الله شهيد مطهري را يار و حافظ عمر خود خطاب كرده بود اظهار كرد: آيت‌الله شهيد مرتضي مطهري الگوي علمي و عملي براي معلمان است كه همه فرهنگيان بايد از سيره و منش آن شخصيت بزرگ سرمشق بگيرند.

تلاوت قرآن، مداحی و ادای احترام به شهدا و نثار گل بر سر مزار شهدا از جمله برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات