خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری گرمسار گفت: ايجاد پایگاه‌های بسیج در سطح کارخانه‌ها و واحد های تولیدی یکی از مهم ترین اهداف حوزه بسیج کارگری و ادارات است.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۹۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
سیدحمید حسینی کیا در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه شهید « ابراهیم همت» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک هفته بسیج کارری به قشر کارگر اظهار داشت: پایگاه شهید ابراهیم همت ششمین پایگاه در حوزه شهید برونسی است و تا کنون 30 نفر عضو عادی و 15 نفر عضو فعال در این پایگاه جذب شده اند.

وی با بیان اینکه در کارخانه تولیدی رنگ و رزین « تیراژه» اکنون 60 نفر کارگار مشغول به‌کار هستند؛افزود: در سال جدید کارگران این کارخانه و به ویژه اعضای بسیج کارگری با تقویت روحیه جهادی و با حمایت از تولید داخلی و استفاده از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی در داخل کشور،زمینه ساز اقتصاد مقاومتی شوند و از واردات محصولات به ایران جلوگیری کنند.

مسئول بسیج کارگری گرمسار با تأکید بر شعار سال 95 و منویات رهبری در ابتدای سال بیان کرد: مردم و مسئولان موظف هستند در راستای تحقق سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری،اقتصاد مقاومتی را حتی در فعالیت های روز مره خود جای دهند.

وی ايجاد و تقويت پایگاه‌های بسیج در سطح کارخانه‌ها و واحد های تولیدی را یکی از مهم ترین اهداف حوزه بسیج کارگری و ادارات دانست و گفت: جذب حداکثری کارگران و کارمندان در حوزه بسیج اداریات و کارگری، تقویت روحیه جهادی و معنوی آنان و بالا بردن سطح علم سیاسی و اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های دربرگیرنده آن از اهداف اولویت دار این حوزه می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها