خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید در راستای تحقق فرامین رهبری حرکت کنیم، گفت: اقتصاد مقاومتی خودکفایی و استقلال را به همراه می آورد.
کد خبر: ۸۶۶۸۹۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم یادواره شهدای محله بلوار امام خمینی(ره) در مسجد امام زمان(عج) با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان آبیک برگزار شد.

سیدحسین موسوی سخنران مراسم یادواره شهدای محله در این مراسم با اشاره به اینکه اگر هر مسئولی به خدا وصل شود عزتمند خواهد شد، تصریح کرد: کسی که دستش در جلوی خداوند دراز باشد، هیچگاه عزت خود را با دراز کردن دست خود در مقابل دشمن لکه دار نخواهد کرد.

این سخنران با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: لازم است مسئولان زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند؛ اگر این شعار عملیاتی شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌بایست مردم و دولت دست به دست هم داده و همدل و همزبان باشند، افزود: همراهی و هم‌گامی همه بخش‌ها، کشور و نظام اسلامی را به سمت توسعه و رفاه رهنمون خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه در اقتصاد مقاومتی فراهم کردن زیربناها و ساختارها بسیار مهم است، اضافه کرد: باید با زیرسازی اقتصاد به استقلال و خودکفایی کامل رسیده و دست دشمنان را از این سرزمین کوتاه کنیم.

این سخنران با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی قطع رابطه با دیگر کشورها مطرح نیست، تصریح کرد: در این شیوه اقتصادی اصل بر تولید داخلی، اشتغال جوانان و بیشتر شدن صادرات از واردات است که برای افزایش صادرات نیز داشتن رابطه سازنده با دیگر کشورها لازم است.

وی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه ما ویز امور خارجه عربستان را برادر خطاب کرد، متذکر شد: عربستانی ها همان هایی هستند که سال پیش هزاران حاحجی را شهید کردند.

موسوی با اشاره به اینکه با لبخند سیاسی نمیتوان عزتمند شد و عزت پیدا کرد، تصریح کرد: عزت را همین ۱۵ شهید مدافع حرم برای کشور به بار می آورند.

این سخنران با اشاره به اینکه داعشی ها فیلم سر بریدن قربانی های خود را در جهان پخش میکنند تا همه بترسند و به سمت آنها نیایند، فرزندان این آب و خاک برای دفاع از حرمهای مطهر جان میدهند و لحظه شماری میکنند تا در در جبهه ها علیه داعش مبارزه کنند.

وی با بیان شبهه ای در میان مردم مبنی بر اینکه مدافعان حرم پولهای میلیونی میگیرند، متذکر شد: اگر به شما بگویند ۵ میلیون به شما میدهیم و بروید به جایی که ممکن است هیچگاه برنگردید، چند نفر از شما قبول میکنند؛ مدافعان حرم جان خود را در کف دست میگیرند.

موسوی بیان داشت: ما شهید داده ایم و الان هم داریم شهید میدهیم و بعد از دفاع مقدس هم به برکت خون شهدا پیشرفتهای زیادی داشته ایم نباید خون این شهدا را پایمال کنیم.

این سخنران با بیان اینکه جوانان ایرانی سربازان آمریکایی را گرفتند و تحقیر کردند، خاطرنشان ساخت: کسانی که عاشورایی هستند و با حسین حرکت میکنند و هیچگاه ظلم را نمیپذیرد و زیربار ظلم نمیرود.

موسوی در پایان با تأکید بر اینکه شیخ ابراهیم زکزاکی ۲۰ سال است مکتب اسلام و شیعه را در نیجریه پایه گذاری کرده است، عنوان کرد: در طی این مدت ۱۰ میلیون شیعه به جمع شیعه های جهان اسلام اضافه شده است.

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها