مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان با بيان اينكه تفكر شهيد مطهري ساختاري است، گفت: انديشه شهید مطهری برگرفته از مفاهيم ديني و قرآني است.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی خیری گنجی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مطهری سپاه ناحیه سمنان هرسال این هفته را هفته عقیدتی سیاسی می نامند و در این راستا برنامه های متعددی را برگزار می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان برنامه های سپاه ناحیه سمنان در هفته عقيدتي سياسي خاطرنشان کرد: همایش یادمطهر،تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، و سرگروه های حلقات صالحین،نشست علمی حکمت مطهر،نشست سیاسی بصیرتی در طول هفته،هیئت منتظران موعود،گردهمایی در نمازجمعه،دیدار با ائمه جمعه،اجرای زنگ سپاس در مدارس با همکاری آموزش و پرورش،فراخوانی مقاله همراه با اهدای جوایز،وبلاگ نویسی،جشنواره علمی پژوهشی،تهیه و انتشار تابلو سیاسی،برنامه های تلویزیونی مانند نشست خبری و تهیه زیرنویس،برپایی نمایشگاه کتاب تنها بخشی از برنامه های سپاه ناحیه سمنان است.

وی با اشاره براهداف برگزاری این برنامه ها،افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه ها و همچنین ایجاد فضای مناسب در راستای ترویج اندیشه های اسلامی بسیج و تبیین شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

حجت الاسلام محمدتقی خیری گنجی ادامه داد: اندیشه ها و تفکر علامه شهید مطهری در واقع بر ابعاد اعتقادی بشر می پردازد و کاركرد فرهنگی و علمی حداقل در 200سال آینده دارد؛ تفکر شهبد مطهری تفکری ساختاری با مفهوم منطق و عقلانیت است؛ آثار و اندیشه های آن بزرگوار برگرفته از مفاهیم قرآنی و دینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها