خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه قزوین:

اجرای بیش از 50 برنامه در هفته عقیدتی

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین از اجرای بیش از 50 برنامه در هفته عقیدتی توسط سپاه ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۶۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قزوین، در ارتباط با برنامه‌های هفته عقیدتی ضمن تسلیت شهادت استاد مرتضی مطهری بیان کرد: شهید مطهری از معدود دین پژوهان و مصلحان دینی بود.

وی گفت: شهید مطهری با اشراف اطلاعاتی عمیق نسبت به دین اسلام به تبلیغ در راستای نهضت روشنگری در جامعه در برابر گروه های التقاطی و مارکسیسمی پرداخت و وجود گرانبهای خود را در راه خدا و دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد.

این مسئول افزود: این استاد اخلاق مبانی  فکری منظمی داشت و جلوتر از زمان خود حرکت می‌کرد، ریشه  افکار ایشان برگرفته از علامه طباطبایی بود،شهید مطهری الگو و اسوه تمامی روحانیت و مصلحان دینی قرار گرفته است.

تقی خانی با اشاره به فضایل این شهید بزرگوار عنوان کرد: شهید مطهری  فیلسوفی عارف ،عاقل و عامل بودند در کتاب‌ها و آثار این استاد هزاران نکته حکیمانه وجود دارد که باید الگو خود قرار دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن(ع) اذعان کرد: هفته عقیدتی از11/اردیبهشت تا 17/اردیبهشت ادامه دارد، سپاه ناحیه در نظر دارد در روز سالگرد شهادت استاد مطهری برنامه‌های متنوعی در سطح حوزه ها و پایگاه‌ها داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) اضافه کرد: این هفته فرصتی مناسب و مغتنم می‌باشد در راستای ترویج و معرفی افکار و سبک زندگی شهید مطهری است.

تقی خانی تشریح کرد: دیدار با امام جمعه شهر و نماینده ولی فقیه در استان ، نشست حلقه های صالحین، تبیین اندیشه های شهید مطهری،برگزاری نشست روشنگری بصیرتی، برپایی نمایشگاه کتاب، محفل های انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، تقدیر از مدرسان پیشکسوت عقیدتی، مراسمات تجلیل از هادیان از برنامه‌های هفته عقیدتی خواهد بود.

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار