همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی؛

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان البرز اعزام می‌‌شوند

مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: همزمان با ۱۷ اردیبهشت، سالروز تاسیس بسیج سازندگی، تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان البرز اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛علی ترکاشوند با اعلام این مطلب اظهار داشت: در برخی مناطق محروم استان البرز، ضعف خدمات پزشکی و درمانی وجود دارد که تلاش می‌شود با اعزام تیم‌های پزشکی بخشی از این کمبودها جبران شود.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان البرز تیم های پزشکی را با هدف محرومیت زدایی و عدالت گستری در زمینه دسترسی به خدمات پزشکی به مناطق محروم اعزام می کند.

ترکاشوند با بیان اینکه بسیج سازندگی از خدمات بسیج همه اقشار در راستای خدمت رسانی به محرومان استفاده می کند، افزود: امسال نیز همزمان با ۱۷ اردیبهشت ماه، خدمات بسیج سازندگی با همراهی اقشار مختلف به مناطق محروم ارائه خواهد شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی که از سوی بسیج سازندگی سازماندهی شده‌اند در پنج گروه اصلی شامل عمران و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان، آموزش و اشتغال و فرهنگی فعالیت می‌ کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: گروه‌های جهادی که در هفته آینده و به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به مناطق محروم و روستایی استان البرز و حتی خارج از استان اعزام می‌شوند، محوریت اصلی فعالیت‌های خود را علاوه بر خدمات پزشکی، کارهای عمرانی و آموزش اقتصاد مقاومتی به ساکنان مناطق روستایی قرار داده ‌اند.

ترکاشوند اظهار امیدواری کرد: خدمات بسیجیان بی‌ادعا به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار داخل و خارج استان البرز گامی در مسیر تحقق منویات رهبری و رفع محرومیت از چهره مناطق محروم استان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها