مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:
همایش «برجام، آب یا سراب» در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۹۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: همایش «برجام، آب یا سراب» با حضور سعید جلیلی در زنجان برگزار می‌شود.

امین بیات افزود: با توجه به شرایط کنونی اوضاع سیاسی ضرورت بررسی و تحلیل مسائل مختلف از جمله برجام در کشور حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: روز 14 اردیبهشت سال جاری همایش «برجام، آب یا سراب» در زنجان برگزار می‌شود.

امین بیات ادامه داد: این برنامه با حضور سعید جلیلی، دبیر سابق شورای امنیت ملی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به تحولات سیاسی ایران پس از برجام عنوان کرد: این توافق برای ایران عملا یک باخت محسوب می‌شود در حالی که کشورهای غربی توانسته‌اند منافع خود را به دست آورند.

بیات با اشاره به تعطیلی و غیر فعال شدن بسیاری از مراکز هسته‌ای در کشور اضافه کرد: این در حالی است که هنوز تحریم‌ها علیه ایران برداشته نشده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان و حتی وزرای دولت تدبیر و امید بر تخلفات صورت گرفته را گوشزد کرده‌اند، اضافه کرد: جریان دانشجویی بر خود وظیفه دارد مطالبه‌گری کرده و از مسئولان درخواست پاسخ کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به بهانه‌جویی‌های دائمی کشور آمریکا برای تحریم ایران اضافه کرد: 11 سپتامبر، لبنان همگی بهانه‌ای برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران بوده است.

بیات با بیان اینکه برجام تاثیری در اقتصاد کشور نداشته است، عنوان کرد: همانگونه که از سخنان رهبری نیز استنباط می‌شود امیدی به بهبود اقتصاد کشور بر اثر اعمال برجام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این همایش ساعت 15 روز سه شنبه 14 اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: مکان این برنامه سالن اجتماعات الغدیر دانشگاه زنجان است.

ارسال نظرات