خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آزادشهر:

باید با ولی فقیه هماهنگ بود

امام جمعه شهرستان آزادشهر با بیان اینکه شهادت شهید مطهری بسیار مشابه شهادت امیر المومنی علی (ع) است ، گفت: در شهادت این عالم فرزانه گروهی به نام فرقان که همانند دوران امام علی (ع) بیانات و شخصیت شهید مطهری را مخالف عقاید خود می‎دانستند.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۳۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‎پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی‎داشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه که در سالن شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انسانی که فکر، قلب و عملش در مسیر بندگی خدا باشد انسان هدایت شده است.

وی  با بیان اینکه انسان‎ها در دو دسته مومن و منافق قرار دارند، گفت: انسان مومن ، موعهد و یکتاپرست قلب ، فکر و عمل خود را در مسیر بندگی خدا قرار می‎دهد اما انسان منافق با تغییر شرایط سودو منفعت خود را در نظر می‎گیرد.

امام جمعه شهرستان آزادشهر با بیان اینکه منافقین انسان‎هالی چند چهره‎ای هستند، گفت: قرآن کتاب هدایت است اما گاهی این کلام الله وبال گردن برخی از انسان‎ها می‎شود و برای آنها خسارت به دنبال دارد.

قلی‎پور بیان داشت: کسانی که در نهروان بر علیه امام علی(ع) شمشیر زدن، گروه‎های تکفیری که امروز با پرچم اسلام و کلمه لا اله الله لا در عراق و سوریه مبارزه می‎کنند و ابن ملجم مرادی که حافظ قرآن بود و با قربت عند الله بر پیکر پاک امام علی(ع) شمشیر زد از جمله کسانی هستند که دین و قر آن وبال گردن آنها شده بود.

وی یادآور شد: شهادت شهید مطهری بسیار با شهادت امام علی(ع) شباهت دارد چرا که در شهادت این عالم فرزانه گروهی به نام فرقان که با مدیریت گودرزی اسلام را به گونه دیگر می‎دیدند بیانات و شخصیت شهید مطهری را مخالف عقاید خود می‎دانستند و تصمیم به شهادت این امام بزرگوار گرفتند.

امام جمعه شهرستان آزادشهر افزود: برای ورود به  قلعه امن لا الله الا اله باید انسان شرایط داشته باشد و باید قلب ، فکر و عمل خود را متعالی کند.

وی با بیان اینکه ما باید در مسیر بندگی خدا خود را هماهنگ کنیم، افزود: دین مثل آب زلال است و اگر تصفیه نشود باعث رنج و عذاب خواهد شد و وظیفه این تصفیه بر گردن ولی امر مسلمین قرار دارد و می‎بایست در این مسیر و در زمان غیبت  به حکم اسلام و قرآن با ولی فقیه هماهنگ شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها