خبرهای داغ:
سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین به مناسبت هفته بسیج سازندگی از 2 پروژه عمرانی، اقتصاد مقاومتی در محمودآباد بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۴۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین به همراه فریدون همتی استاندار استان از 2 پروژه عمرانی، اقتصاد مقاومتی در محمود آباد نمونه بازدید کرد.

*اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی مفهومی است که درپی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختارها و نهادهای فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می شود، که قطعا باور ومشارکت همگانی واعمال مدیریت های عقلایی ومدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.

تأکید مقام معظم رهبری درابتدای سال بر ضرورت تداوم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مبین سه وظیفه برای دولت، دست اندرکاران تولید و مردم می باشد، سه حلقه ای که نحوه تعامل آنها بر روی هم، تاثیر مستقیم دارد و نتیجه نهایی آن، به این تعامل وابسته است  .

شناسایی نقاط ضعف کشور در اقتصاد مقاومتی و تبدیل آن به نقاط قوت، یکی دیگر از الزامات کشور در رسیدن به جایگاه واقعی خویش در عرصه جهانی است که برای تحقق آن باید همکاری نزدیکی میان دولت و مردم صورت گیرد.

شایان ذکر است: در این مراسم منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و مشاور استاندار در امور محرومیت زدائی، سیدعلی موسوی موینی فرماندار قزوین بهمراه جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در شهرمحمودآباد نمونه از ۲پروژه عمرانی و اقتصادمقاومتی در این شهر بازدیدکردند  .


            بازدید فرمانده سپاه قزوین از 2 پروژه اقتصاد مقاومتی در محمودآباد  


           بازدید فرمانده سپاه قزوین از 2 پروژه اقتصاد مقاومتی در محمودآباد 


           بازدید فرمانده سپاه قزوین از 2 پروژه اقتصاد مقاومتی در محمودآباد

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها