گفت و گوی احمد نجفی با «بسیج» درباره نامه 30 نفر از هنرمندان خانم:
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات مطرح شده در نامه جمعی از بانوان سینما گفت: خوب است که این مسائل سریعتر بررسی شود و مسئولان جلوی این موضوعات را بگیرند در هر شکل و صورتی این مسئله محکوم است و باید برخورد شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نامه جمعی از بانوان سینما به معاونت سیما و مشکلات مطرح شده گفت: این مشکلات در شأن سینمای ما نیست و باید زودتر حل شود.

وی افزود: مسائلی که در این نامه آمده خوب است که سریعتر بررسی شود و مسئولان جلوی این موضوعات را بگیرند در هر شکل و صورتی این مسئله محکوم است و باید برخورد شود.

نجفی تصریح کرد: ما نقش های خوبی نداریم سناریوهای خوب چه در تلویزیون و چه در سینما کم هستند بعضی از تهیه کنندگان به سمت کارهای دم دستی رفته اند و تیم های خاصی هستند که با هم کار می کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: من از اینکه این مسائل با این صراحت در سینما وجود داشته باشد احساس ناراحتی می کنم و امیدوارم این مسائل زودتر حل شود و خیلی موافق بازگویی این مسائل نیستم نباید این قضایا عمومی شود چرا که چهره هنرمندان واقعی را مخدوش می کنیم ولی به هر حال این مسائل وجود دارد اینگونه رفتار ها را چه در داخل سینما و چه خارج از آن محکوم می کنم و امیدوارم این قضیه تمام شود.

وی عنوان کرد: اهالی سینما زیاد دوست ندارند راجع به مسائلی که باعث ناراحتی های روحی و روانی آنان می شود صحبت کنند سینما خانواده کوچکی است ولی متاسفانه حرف و حدیث در آن بزرگ است بهتر است که این مسائل در خانواده سینما حل شود خانه سینما برای همین درست شده و این مسئله کوچکی نیست و باید حل شود.

ارسال نظرات