خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: استاد شهید مطهری عالمی نو اندیش بود که بر اساس آموزه های ناب دین تولید اندیشه می کرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تجلیل از هادیان، مدیران و مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج دانشجویی  که به مناسبت هفته عقیدتی در حسینیه ناحیه بسیج دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

 حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: در هفته عقیدتی باید نسبت به تبیین اندیشه های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد و نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند با این اندیشه ها آشنا کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه دشمن در تلاش است بین آثار شهید مطهری و جوانان فاصله ایجاد کند، هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی با اندیشه های شهید مطهری است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به فلسفه نامگذاری سالروز شهادت استاد شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد: این نامگذاری موجب می‌شود که پاسداران و بسیجیان دائم با فکر و اندیشه ناب شهید مطهری در ارتباط باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به ویژه برای حوزه فرهنگی است چراکه این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان الگو و استاد نمونه برای همه معلمان و اساتید محسوب می‌شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به شخصیت برجسته شهید مطهری اظهار کرد: استاد شهید مطهری عالمی نو اندیش بود که بر اساس آموزه های ناب دین تولید اندیشه می کرد و با توجه به وسعت و عمق علمی که داشت با ورود در هر موضوعی نظرات برجسته و کارآمدی را ارائه می کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایشان با آگاهی و تسلطی که به فلاسفه غرب داشت با ورود در هر بحثی آن را به درستی حلاجی می‌کرد.

وی با یادآور شدن جنبه های مختلف شخصیت شهید مطهری تبیین کرد: شهید مطهری عالمی بود که به تعبیر امام راحل روح مطهری داشت و پیوند معنوی و خالصانه‌ای که با خداوند برقرار کرده بود به گونه‌ای بود که کمتر عالمی را می‌بینیم که اینقدر آثار و قلم وی دارای برکت باشد.و ما امروز شاهد این هستیم که آثار متعدد ایشان هر ساله تجدید چاپ می شوند و مردم از آنها بهره می برند.

هرانسانی مسئول اعمال خویش است

معبودی با بیان اینکه اسلام تعهد‌آور است گفت: هر انسانی مسئول اعمال خویش است و با اختیاری که خداوند به او داده است درستی و نادرستی مسیر زندگی‌اش را خودش انتخاب می‌کند.

وی بیان کرد: اسلام انسان را مکلف می‌داند و هر انسانی با توجه به شرایط خویش مکلف به انجام مسئولیت‌های فردی و اجتماعی است و نباید نسبت به امور دیگران بی‌توجه و بی‌تفاوت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان در پایان یادآور شد: کلید موفقیت و شکست هر انسانی در دست خودش است و دنیا محل کاشت و آخرت محل برداشت است و پلی برای رسیدن به قله‌ی سعادت و تعالی است.

9001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها