خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای احیاء فعالیت‌های دینی و اعتقادی است.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۵۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست سیاسی حوزه ابوذر با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد و ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال نمائیم.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای احیاء، بسط و گسترش فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است.

این مسئول خاطر نشان کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان‌ها باشد، با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

عدالتی شربیانی کتب و آثار به جا مانده از این شهید را منبع سرشار از علوم و معارف دانست و گفت: کمتر سراغ داریم حضرت امام (ره) توصیه به مطالعه تمام کتب شخصیتی داشته باشند اما در رابطه با کتب ایشان سفارش به خواندن عمیق تمامی آنها نمودند.

این مسئول با بیان نکات ارزشمند مقام معظم رهبري در زمینه حفظ روحیه انقلابی گری در میان آحاد مردم و جوانان، اعلام کرد که روح انقلابی گری در بسیج باید به نقطه ی اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه اظهار کرد: اگر روح انقلابی گری در منش و عملکرد جوانان پرشور جوانان نمی‌بود ما شاهد آن افتخارات عظیم و معنوی در عرصه سال‌های دفاع مقدس نبودیم.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها