خبرهای داغ:
سردار «علیرضا شمسی‌پور» از همدان صبح امروز در تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۶۶۹۳۱۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
سردار «علیرضا شمسی‌پور» از همدان در تفحص شهدای در عراق به شهادت رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته گرامیداشت شهید مطهری که در راه معرفی اسلام به معنای واقعی از هیچ تلاشی دریغ نکرد، خبر شهادت یکی از شاگردان مکتب این استاد بزرگ مردم دارالمومنین همدان را غرق در ماتم و اندوه کرد.

در پی شهادت «علیرضا شمسی‌پور» در تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پیشکسوت پاسدار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:

سردار علیرضا شمسی‌پور از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق در پی انفجار مین به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است، اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» مسئول سابق بسیج ورزشکاران استان همدان بعد از شهید قاضی‌خانی، سردار شهید حاج حسین همدانی، شهید مجید صانعی، شهید مجتبی کرمی، شهید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی، شهید مرتضی ترابی و شهید حیدر ابراهیم‌خانی نهمین شهید برون مرزی استان است که به جمع یاران شهید خود پیوست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الهام
۱۶:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
باورم نمیشه
ناشناس
۲۳:۱۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
شهادتت مبارک
ناشناس
۰۹:۵۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
روحش شاد و یادش گرامی و راهش پررهرو باد
سید مهدی
۰۹:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوشا به حالش . اللهم الرزقنا