اتمام تولید «خسوف ناتمام یک مرد» تا پایان ماه رمضان

میلاد قربانی کارگردان مستند «خسوف ناتمام یک مرد» از اتمام تولید این اثر تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۹۳۶۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از حوزه هنری فیلم مستند «خسوف ناتمام یک مرد» با موضوع شناخت ذوالقرنین تا پایان ماه مبارک رمضان آماده پخش خواهد بود.

این مستند به تهیه کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی به شکل تلفیقی با تکنیک موشن کمیک (انیمیشن) روایتی پژوهشی از شخصیت، زندگی و اقدامات ذوالقرنین است که نام آن در قران کریم آمده است.

میلاد قربانی به عنوان کارگردان گفت: در مستند «خسوف ناتمام یک مرد» تلاش شده است براساس مستندات پژوهشی، شخصیت واقعی ذوالقرنین که در طول تاریخ به شکلی رازآلود معرفی شده بود به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: بخش عمده تحقیق و پژوهش «خسوف ناتمام یک مرد» از سال 1392 توسط همایون قاضی مرادی آغاز و مراحل تولید این مستند از ابتدای سال 1394 شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان مراحل فنی آن به اتمام و آماده نمایش خواهد بود.

این کارگردان جوان با اشاره به موضوع این مستند تاکید کرد: «خسوف ناتمام یک مرد» اولین مستندی است که با موضوع شخصیت ذوالقرنین در این قالب ساخته شده است.

وی ادامه داد: سعی شده در فرایند تحقیقات این مستند نهایت دقت و وسواس لحاظ شود و هیچ گونه جانبداری در این باره صورت نگیرد.

در این اثر حامد نمازی و وحید نجف زاده به عنوان تصویربرداران، سجاد قهرمانی، به عنوان صدابردار، سعید فرهنگیان، به عنوان طراح و اجرای موشن کمیک، عرفان علی محمدی، کامپوزیت، میلاد جعفری، به عنوان مدیر تولید این مستند در این پروژه همکاری کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار